Nederlandse Heidi in Zwitserland

Een boeren avond

Deze avond had ik een traditioneel gerecht wat men vroeger ookal at als boer. We zijn naar een diep dal gereden de weg stopte daar ook en daarbevond zich een stal met een woning erbij. Ingericht als een heidi huisje. Daar zaten al zo ongwveer drie families; de tweelingbroer van kobi, zijn zus, en nog een vrouw met man en vier jongeren. Er werd een pan met een soort meel op de tafel gezet en ieder kreeg een lepel en mocht uit de pan lepelen, het was snel op. Daarna nog een porsie dit keer met gwkookte aardappelen erin. Die smaakte mij beter. Dit at men met thee en oude kaas en brood. Het desert bestond uit gecarameliseerde haverflocken dan een laagje blauwebessen en dan weer de haverflocken en als finishing touch een beetje room er overheen, en dat smaakte zeeeeeeeeeer goed.

Nog veel gesproken etc.

En dat was mijn avondje wel.

Slaaplekker

papa

Nou dat klinkt allemaal wel gezellig daar in de bergen , wij gaan morgen ook vertrekken naar het zuiden dan zullen we je einde van de week naar jou plekje komen om met ons eigen ogen te kunnen zien wat jij daar allemaal hebt beleefd .ik zeg geniet er nog van en tot laters xxx