Nederlandse Heidi in Zwitserland

Rustige zaterdag

Voormij is zaterdag geen weekend en zondag ook niet echt. Het leven hier betekent iedere dag werken. Ik ben hier nu een week heb al heel wat gewerkt en veel geleert. Het is hier wonderschoon en ook de dieren beginnen mij te mogen, denk ik. Op de vliegen na dan. Tip: insektenspray, heeeel veel insectenspray. En zonnenbrand. Vandaag hebben we de alpacastal schoongemaakt dit x een andere hok. Het was warm dus ik moest twee x het water bijvullen en ook vond ik het erg vreemd dat er drie alpacas steeds bij de deur stonden wat bleek nou die wisten dat daar achter hooi lag en ze hadden geen hooi meer. Arme beesten. Ook is er nog steeds geen nieuwe alpaca geboren. We hopen morgen.. Morgen gaan we nog naar de Walensee en naar oude landbouw machines kijken, dagmar en nora ophalen van station die een paar dagen in darmstadt (dl) waren. En ook nog een beetje werken in de stallen. Waarschijnlijk gaat het die avond regenen, dus we zien wel. Nu lekker thee drinken, chocola en ijs met blauwe bessen eten voor de tv met Köbi.

Fijne avond nog!

Mama

Hoi lieverd, ik dacht dat er in het contract stond op zondag vrij? Als jij het niet erg vind dan maar doorwerken dan. Ben benieuwd hoe je een kleine alpaca vind. Ik ben wel blij dat je bij lieve mensen terecht bent gekomen en je het naar je zin hebt. Wij nog 4 dagen werken en dan komen we ook richting Zwitserland. Xx mama

Heidi

Hallo moeders het enigste wat we op zondag doen is stallen schoonvegen en voeding aanvullen en dat valt heel erg mee.

Niels

Hey Anne, succes nog op dat boerenland haha! Trots op je dat je het werk doet! En uh niet te hard werken he ;)... We zien mekaar snel weer!! Xxxxxxxxxxxx je broertjexxx

papa

Hoi dochter lief leuk dat je het allemaal naar je zin hebt daar in die mooie bergen met die dieren en de aardige mensen om je heen.
Wij liggen van gisteravond in bonn dadelijk wat lossen en dan naar andernach om maandag weer te lossen en te laden dan donderdag naar huis en even genieten van een kleine vakantie dus het schiet op dat we er aan komen .Geniet er nog lekker van en tot laters dikke kus van papa xxx

oma en opa.....

hoi anne sophie,fijn om te horen dat je het leuk vind daar.
nou meis geniet ervan en doe een hoop ervaring op.
liefs van je opa en oma.