Nederlandse Heidi in Zwitserland

Vandaag de dag

Hallo hallo,

We hadden weer een lange dag vandaag maar het viel allemaal reuze mee, eerst heb ik het land dat onder de tuin ligt geharkt rondom en daar kreeg ik de complimenten voor dat ik het zeer goed gedaan had. Daarna had ik een kleine pauze want harken is best moeizaam. Nog even opnieuw de alpaca stal proberen volledig schoon te maken en dit keer lukte het en toen moest ik neva helpen dus geholpen met het eten buiten klaar zetten want we aten buiten en ik heb enkele ramen schoongemaakt. Om half een waren we klaar met eten en bleef er nog zo'n anderhalf uur over om heerlijk niks te doen dus ik heb mijn handoek in de tuin gelegd en ben daar nog even in slaap gevallen. Om twee uur gingen ik en Neva weer naar de hoogste alpaca stal om daar nog een stuk land wat gras te harken, en wat was het warm daar pfff. (Zie foto's) toen we weer bij het huis waren heb ik eigenlijk niet veel gedaan een beetje koffie gedronken en buiten gezocht naar een klavertje vier want er zijn hier heeeeeel veel klavertjes en nu heb ik na bijna een week zoeken eindelijk een klavertje vier! Toen ben ik nog mee gegaan naar een klein stukje grond dat boven een stuk bos ligt om daar ook nog gras te harken en dat was zo gedaan. De rit er naar toe in een soort van vrachtwagen idee was behoorlijk eng. Schots en scheef en steil die weg. En daarna hebben Köbi en ik het vaste avond rondje gedaan hoogste koeien stal, ena hoogste koeien stal, alpacas en weer naar huis voor het avond eten. En nu schrijf ik weer een blog bericht voor jullie.

Fijne avond/dag !

Reacties

Reacties

tante joke.

Wat ben je daar goed bezig,je zal best moe zijn s,avonds
Maar ga je daar ook nog de omgeving verkennen,het zal er wel heel mooi zijn.Nou meis geniet maar,ik volg je reis verslag wel.dikke knuffel.

oma en opa.....

he Anne Sophie wat leuk allemaal.
je kunt straks meedoen met boer zoekt vrouw.........
fijn dat je het naar je zin hebt daar.
neem je voor oma ook klavertjes 4 mee,die brengen geluk.
in een boek te drogen leggen,ik heb er in Oostenrijk ooit eens 1tje geplukt.
oke tot de volgende ronde doei......xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active