Nederlandse Heidi in Zwitserland

En nog meer

Vandaag stonden we op met misselijkheid en dat eindigde met spugen, dus ik ben terug naar bed gegaan en uitgerust. Om tien uur werd ik wakker en voelde ik me weer beter. Neva vroeg of ik haar wilde helpen dus ik heb het huis gestofzuigt en de eerste verdieping gedweild. Ik wilde eigenlijk na de middag pauze mee naar het land om te helpen met het grasmaaien maar omdat ik een niet zo'n goede start had vandaag heb ik met Neva omgeruild en heb ik haar werk gedaan en zij de mijne. Eerst heb ik nog alleen de alpaca stal schoongemaakt en daarna begonmem de klusjes in huis. Vaatwasser leegruimen en inruimen, brood lade schoonmaken, badkamer wand van de bewoners schoonmaken en de buggy schoonmaken. Daarma een koffietje gemaakt en toen kwam Neva ookal weer aangereden en toen ook Köbi en nog een ander meisje Stephanie. Met zn alle nog koffie gedronken e daarna ging ik weer met Köbi mee naar de ena hoogste en hoogste koeienstallen en dit keer nam ik mijn telefoon mee om foto's te maken vooe jullie blog lezers. En dat was de dag alweer.

https://youtu.be/ziG_EoeamOE

In deze link zie je een filmpje van de koeien in zwiterland, daar dragwn ze allemaal een bel. Je staat met het geluid van bellen op en gaat er mee naar bed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active