Nederlandse Heidi in Zwitserland

Zwitserland here I come!

YES!

Afgelopen donderdag kreeg ik dan het verlossende telefoontje: 'jij gaat naar Zwitserland!" Ik was helemaal blij natuurlijk want ik wilde er graag even tussen uit en dan niet zomaar een vakantie waar je geen reet doet, nee want op deze trip mag ik gaan werken in de Zwitserse bergen! Nu is het alleen nog afwachten bij welk gezin ik terecht kom en welke plaats en wat voor werk etc. super spannend.

Door middel van deze reisverhalen wil ik jullie zoveel mogelijk laten meegenieten van deze reis de weg er naar toe en het verblijf. Ik ga deze reis helemaal alleen doen en ook dat is voor mij de eerste keer. Ik dank deze trip aan de Hitkrant en vind het echt tof dat ik ze met mijn reis op de hoogte mag houden.

In mijn profielheb ik een kleine kennismaking gezet, hierin kunnen jullie er een beetje achterkomen wie deze meid nou eigenlijk is.

Veel lees plezier en Zwitserland here I come!

Reacties

Reacties

Mama

Ik ben 'SUPER' trots op je met je ondernemingen wat ook best spannend is maar ja dat hoort bij loslaten.Geniet vooral van de mooie omgeving,de mensen,cultuur,de koeien,Milka???? en we gaan je volgen,dikke ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active