Nederlandse Heidi in Zwitserland

De aller aller allerlaatste dag

Wat een weken zeg, zoveel gedaan zoveel geleerd zoveel gezien en beleeft. Heb echt enorm veel respect gekregen voor de bio boeren die elke dag weer hun uiterste best doen omeen zo goed mogelijk product te creeëren en daar dat dan ook nog met passie en liefde doen. Het werk is zwaar maar je hoort niemand klagen. Als boer heb je ook veel geduld nodig met de dieren enmet het weer. Ik vind het werkelijk een bijzonder beroep. We staan er niet bij stil maar als wij voedsel op ons bord krijgen dan is dat met liefde en zorg en hard werken voor ons gemaakt/verbouwt. Het is echt ongeloofelijk hoeveel werk er nog bij komt kijken. En ik vind het nog geweldiger dat ik er drie weken deel van mocht zijn. Bij een super lieve familie die ik ook echt enorm veel wil bedanken. Dat ik het zo naar mijn zin had komt ook zeker door jullie, voelde me zeer thuis daar. En hetlamd,wauw, zwitserland is ondanks dat het duur is echt een aanrader het heeft zoveel mooie plekjes te bieden. Kies niet steeds voor de toeristen trekkers maar ga ook eens wat dieper het bos in dan kom je op adembenemende vlaktes uit. Zwitserland is prachtig.

Op mijn laatste dag ben ik sochtends heidelberen gaan plukken helaas kreeg ik heftige hoofdpijn en ben ik thuis even gaan liggen. Om twaalf uur waren daar vaders en moeders en niels om mij op te halen, nog even de twee hengste laten zien en daarna eten. Neva had uiteraard weer super gekookt. Daarna zijn we bijna alle stallen langs gegaan met de familie en hebben we nog een koffie en stuk taart op. Toen was het tijd om afscheid te nemen, moeilijk want had het echt naar mn zin. Maar ben ook wel blij dat ik weer naar huis ga. Wat een toffe drie weken!

Misschien wel tot volgend jaar!

Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active