Nederlandse Heidi in Zwitserland

Schön

De tweede dag was een beetje een relax dagje. We begonnen met ontbijt en daarna heb ik Nora de jongste dochter van het gezin gedag gezegd want die ging met de oudste mee. Toen heb ik nog een beetje gelezen, tv gekeken en verhaaltjes geschreven tot köbi vroeg of ik meeging naar een hoog punt van Amden waar je goed over het meer kunt kijken de rest ziet. Het was een soort van kruiden wandelroute want langs het pad kon men allerlei soorten kruiden vinden en ook al die kruiden waren ontdekt door een beroemde johannes, zeer interessant allemaal. Veel foto's gemaakt, nog wat gedronken bij een klein hutje en daarna weer terug naar huis. Toen mocht ik gelijk mee wat koeien verplaatsen en heen en weer brengen. Dat was nog een hele rit omdat de familie verschillende percelen over heel de berg heeft. En de koeien verblijven nu aan de achterzeide van de berg in het bos. En dat was echt een heel mooi ritje. Bij de stal daar waren ook de ouders van Köbi en de hond. Koeien weer uitgeladen en daarn moesten we de stal schoonmaken. Zo gezegd zo gedaan, zal de details achterwegen laten. Daarna helemaal met de tractor/quad terug naar huis gereden om daar weer koeien in de stal bij huis te plaatsen. Na dit alles ook nog bij de alpacas gekeken. Savonds heerlijk gegeten met vlees dat van hun koeien afkomstig is en zelf gebrouwen thee gedronken. Toen vroeg Dagmar of ik van krimis houd en ja hoor dat vind ik best leuk dus wij met zn tweeën een krimi gekeken. De sag afgesloten met een heerlijke douch en morgen gaat om 7:00 mijn eerste echte werkdag beginnen!

Reacties

Reacties

Mama

He Anne, god meid wat heb je het slecht????????
Het zal vast veel gras geweest zijn om te maaien als je het gebied zo ziet. Nu weet je wel een beetje waar je aan begonnen bent of niet? Ennuh, de kaplaarzen kunnen afgespoeld worden he...zo stom waren idd je ouders niet om ook een overal aan te schaffen. Veel plezier en even je verhaal nalezen bij het definitief plaatsen. ????????????mama

Daphne

Hoi Anne! Leuk hoor om je op deze manier te kunnen volgen! Veel plezier samen en maak het n mooie levenservaring! Xxx

Anne-Marie Visser

Wat n vervelende start zeg :)! Viel spaß!!!!!

Christina

Hai anne-sophie
Zo als ik het leest heb je het goed getroffen!
We gaan je volgen hoor!
Heel veel plezier daar!????
Groetjes van de spechies

Erna

Hoi Anne-Sophie, stoer van je hoor! Wat een ervaring! Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active